Marketnig ne treba doživljavati kao oglašavanje, to je niz procesa kojima se kreira, komunicira i isporučuje vrednost potrošačima i upravlja odnosima sa njima. Marketing možemo podeliti na četiri koraka: analiza i definisanje potencijalnih klijenata; skretanje pažnje onima koji su spremni za kupovinu; uticanje na potencijalne klijente da se zainteresuju za ponudu i na kraju uspostavlja […]
Ako se pitate da li vam treba sajt, odgovor je ‘da, sajt je neophodan’. Sajt će unaprediti vaše poslovanje tako što će privući nove klijente koji robu i usluge traže na internetu. Jednom postavljen sajt postaje aktivna reklama 24 sata dnevno 7 dana u nedelji tokom cele godine. Sajt zahteva minimalna finansijska sredstva u odnosu […]
Google oglasi su najpopularnija platforma za oglašavanje koje se plaća po kliku. Oglasi se prikazuju na osnovu unapred definisanih ključnih reči, a kada korisnik klikne na oglas oglašavaču se naplaćuje određena suma sa njegovog naloga za oglašavanje i zbog toga se ovaj vid oglašavanja naziva oglašavanje po kliku (PPC – Pay Per Click). Google oglasi […]
Niko nije savršen, svi imaju vrline i mane. Svi su različiti, neko je jači neko je slabiji. Ne klikne uvek pa je potrebno nekad prići iz drugog ugla. Neko može imati nekoliko klijenata, a neko ima veliki broj. Biznis je slagalica i ako ispravno radite sve će se savršeno uklopiti.