12. oktobra 2020.

Marketnig ne treba doživljavati kao oglašavanje, to je niz procesa kojima se kreira, komunicira i isporučuje vrednost potrošačima i upravlja odnosima sa njima. Marketing možemo podeliti na četiri koraka: analiza i definisanje potencijalnih klijenata; skretanje pažnje onima koji su spremni za kupovinu; uticanje na potencijalne klijente da se zainteresuju za ponudu i na kraju uspostavlja […]

0
By BOJOVIĆ KONSALTING
1. oktobra 2020.

Ako se pitate da li vam treba sajt, odgovor je ‘da, sajt je neophodan’. Sajt će unaprediti vaše poslovanje tako što će privući nove klijente koji robu i usluge traže na internetu. Jednom postavljen sajt postaje aktivna reklama 24 sata dnevno 7 dana u nedelji tokom cele godine. Sajt zahteva minimalna finansijska sredstva u odnosu […]

0
By BOJOVIĆ KONSALTING
22. septembra 2020.

Google oglasi su najpopularnija platforma za oglašavanje koje se plaća po kliku. Oglasi se prikazuju na osnovu unapred definisanih ključnih reči, a kada korisnik klikne na oglas oglašavaču se naplaćuje određena suma sa njegovog naloga za oglašavanje i zbog toga se ovaj vid oglašavanja naziva oglašavanje po kliku (PPC – Pay Per Click). Google oglasi […]

0
By BOJOVIĆ KONSALTING
14. septembra 2020.

Niko nije savršen, svi imaju vrline i mane. Svi su različiti, neko je jači neko je slabiji. Ne klikne uvek pa je potrebno nekad prići iz drugog ugla. Neko može imati nekoliko klijenata, a neko ima veliki broj. Biznis je slagalica i ako ispravno radite sve će se savršeno uklopiti.

0
By BOJOVIĆ KONSALTING