Kampanje na društvenim mrežama

Zašto pokrenuti kampanju na društvenim mrežama?

Društvene mreže pružaju ogromne mogućnosti, a statistika kaže da prosečan korisnik dnevno pogleda oko 250 puta u svoj mobilni telefon te su iz tih razloga idealno mesto za plasiranje reklama.


Čemu služe kampanje na društvenim mrežama?

Kampanje na društvenim mrežama služe da efikasno predstavite vaš proizvod ili uslugu.


Kome se prikazuju reklame?

Korisnicima društvenih mreža reklame se prikazuju kao sponzorisani oglasi. Kako svaki proizvod i usluga imaju specifičnu ciljanu grupu, kampanje se plasiraju profilima korisnika koji ispunjavaju precizne uslove koji se navode u podešavanjima prilikom pokretanja kampanje.


Kako se prikazuju reklame – plaćeni sponzorisani oglasi?

Reklame kao plaćeni oglasi plasiraju se na društvenim mrežama Fejsbuk i Instagram pored regularnih objava na profilima korisnika koji pripadaju ciljanoj grupi. Reklamama se može vršiti promocija stranice, prikupljanje lajkova ili promocija veb sajta.


Koliko koštaju kampanje na društvenim mrežama?

Prilikom pokretanja kampanje na društvenim mrežama podešava se dnevni trošak koji ne može biti manji od 1€ na dan.


Koliko ljudi će videti reklamu?

Kada se reklama plasira za celu Srbiju, sa dnevnim troškom od 1€ reklamu će videti od 9.000 do 20.000 ljudi. U slučaju lokalnog biznisa kada reklamu plasiramo za ograničeno područje, sa dnevnim troškom od 1€ reklamu će videti od 2.000 do 10.000 ljudi.


Zašto je pokretanje kampanje bolje od bustovanja objava?

Bustovanjem objave nemate mogućnosti za napredno podešavanje, a sa dnevnim troškom od 1€ reklamu će videti od 500 do 2.500 ljudi kada se reklama plasira za celu Srbiju.